пʼятницю, 5 лютого 2016 р.

Шкідливі звички та ставлення до них

З 1.02. по 4.02 2016року було  проведено анкетування для вивчення рівня обізнаності підлітків про шкідливі  звички та ставлення до них. В анкетуванні брали участь учні школи 7-11класів.
     
Анкета «Моє ставлення»
Моє  ставлення  до куріння:
  1. Ніщо і ніхто не змусить мене спробувати цигарки – 90%
  2. Думаю,я спробую хоча б один-два рази – 28%
  3. Я вже спробував(ла), але зараз не вживаю – 44%
  4. Я час від часу палю – 28%
  5. Я часто вживаю і буду у майбутньому це робити – 28%
Моє ставлення до вживання алкоголю:
  1. Ніщо і ніхто не змусить мене спробувати алкоголь – 95%
  2. Думаю, я спробую хоча б один-два рази – 55%
  3. Я вже спробував(ла), але зараз не вживаю – 28%
  4. Я час від часу вживаю алкоголь – 36%
  5. Я часто вживаю і буду у майбутньому це робити – 28%
Моє ставлення до наркотичних речовин:
  1. Ніщо і ніхто не змусить мене спробувати наркотики – 100%
  2. Думаю, я спробую хоча б один-два рази – 3%
  3. Я вже спробував(ла), але зараз не вживаю – 3%
  4. Я час від часу вживаю наркотичні речовини - 0
  5. Я часто вживаю і буду у майбутньому це робити - 0
Висновок: За результатами анкетування ми отримали позитивну динаміку ставлення учнів до вживання алкоголю, куріння, наркотичних речовин.
                         
Анкета «Скажімо курінню - Ні!»
1. Чому люди, на Вашу думку, стають курцями?
а) Стверджують власне «Я» -10%
б) Під впливом друзів - 40%
в) Під впливом реклами - 0;
г) Прагнуть здаватися дорослими - 10%;
д) Хочуть сподобатись комусь - 40%.
2. Якщо Вам запропонують цигарку, Ви:
ТакНіВажко відповісти
- спробуєте, бо це модно5%95%
- спробуєте, бо так роблять усі100%
- завжди погоджуватиметеся на таку пропозицію5%95%
- відмовитеся, бо куріння шкодить здоров’ю95%5%
- відмовитеся, бо забороняють батьки93%7%
-будете уникати зустрічі з тими, хто пропонує100%

3. Якби Ви були батьками, чи дозволили б Ви своїм дітям курити?
а) так-5%
б) ні-57%
в) важко відповісти – 38%
4. Якщо «так», то з якого віку?
а) 14 років - 0
б) 16 років - 0
в) 18 років - 5%
5.У вашій сім’ї :
а) не курить ніхто - 32%
б) курить батько – 78%
в) курить мати – 56%
г) курять обоє батьків – 57%
6. Що, на Вашу думку, спонукає молодь до скоєння протиправних дій? Поставте відповідний бал: 0 – не впливає, 10 – максимально впливає.
Можливі причиниБал
вплив алкоголю та наркотиків96%
низький рівень доходів сім’ї29%
захист себе і близьких21%
солідарність з компанією0
розваги5%
необхідність добути гроші17%
відсутність інформації щодо кримінальних покарань за скоєний злочин-
суспільні та політичні процеси в державі-
помста батькам2%
інше (допишіть)-
 7. Як часто, на Вашу думку, неповнолітні на сьогодні вживають:
не вживають
інколи
1-2 рази на тиждень
щоденно
цигарки5%95%
алкогольні напої (в т.ч. пиво)100%
наркотики (в т.ч. «легкі»)12%
 8. Чи отримуєте Ви у закладі освіти, в якому навчаєтеся, достатньо інформації про:
достатньоне достатньо
важко відповісти
шкідливість та наслідки вживання алкоголю100%
шкідливість та наслідки вживання наркотиків100%
Наслідки скоєння злочину та настання кримінальної відповідальності за протиправні дії.100%

Висновок:  Сучасні підлітки досить добре обізнані з впливом тютюну та алкоголю на здоров’я, але більшість з них думають що негативні  наслідки їх не торкнуться. Тому проблема формування свідомого ставлення до здорового способу життя  була, є і буде актуальною.

Соціальний педагог Коваль К.К.



Немає коментарів:

Дописати коментар