четвер, 4 лютого 2016 р.

Відповідальність починається з мене!

  2 лютого 2016 року соціальним педагогом проведено тренінгове заняття з 8 класом «Відповідальність починається з мене».
   На початку уроку обговорили, як саме учні розуміють «Відповідальність починається з мене»,  що потрібно робити і що не можна робити для повноцінного життя.
  Клас поділився на дві групи: перша - писала міні-твір на тему «Відповідальність починається з мене», а друга створювала плакат «Відповідальність починається з мене».
  По завершенню тренінгу підлітки зрозуміли, що саме від кожного з нас залежить наше подальше майбутнє. Треба пам'ятати, що наше здоров'я і наша доля — у наших руках!
Відповідальність починається з мене! Відповідальність починається з мене! 
Відповідальність починається з мене!

Немає коментарів:

Дописати коментар