План роботи


І засідання
ШМО класних керівників 14.09.2016 року

Тема: Організаційно-методичне забезпечення діяльності класних керівників у 2016-2017 навчальному році
1. Про роботу ШМО класних керівників у 2015-2016 навчальному році та визначення змісту роботи на 2016-2017 навчальний рік: актуальні проблеми та напрями діяльності (Загребельна Н.М.)
2. Соціальна адаптованість вихованців закладу
3. Про основні нормативно-правові документи щодо організації виховного процесу у 2016-2017 навчальному році
4. Про планування роботи ШМО на 2016-2017 навчальний рік
5. Про врахування календаря знаменних та пам`ятних дат при плануванні виховної роботи з класом.
6. Про організацію класного самоврядування. Рекомендації педагога-організатора (Дромашко Л.І.).

ІІ засідання
ШМО класних керівників 7.12.2016 року

Тема: Правове виховання учнів у сучасній школі
1. Правовий аспект у вихованні учнів. Права і закони для всіх однакові (Доповідь Устюжаніна О.В.).
2. Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків шкільного віку на основі гуманізації сучасної школи. (Мельниченко О.Д.).
3. Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учня (Галіченко Т.В.).
4. «Скринька невирішених питань» - «Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?» (Диспут Загребельна Н.М.).
5. Виховний захід у 9 класі (Виштикайло І.В.).

ІІІ засідання
ШМО класних керівників 24.03.2017 року

Тема: Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання способів розв’язання конфліктів
1. Система роботи класних керівників по формуванню в учнів культури поведінки та спілкуванню (Доповідь Чорноусько Н.М.).
2. Практикум «Дружити потрібно вміти» (Коваленко Н.М.).
3. Вивчення культури поведінки учнів в класі (Трощинська О.П.).
4. Виховний захід у 7 класі (Устюжаніна О.В.)
5. Ознайомлення з новинками фахової літератури (Самольчук І.В.).


ІV засідання
ШМО класних керівників 18.05.2017 року

Тема: Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя.
1. Самоаналіз діяльності класних керівників за навчальний рік (Звіти класних керівників).
2. Моніторинг рівня вихованості.
3. Аналізуємо та плануємо разом. Анкетування (Загребельна Н.М.)


Протокол № 1

засідання шкільного  методоб'єднання класних керівників  Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи – інтернату  І – ІІІ ст. від 14.09.2016 р.

 Порядок денний. 

Тема :  Організаційно-методичне забезпечення діяльності класних керівників у 2016-2017 навчальному році

1. Про роботу ШМО класних керівників у 2015-2016 навчальному році та визначення змісту роботи на 2016-2017 навчальний рік: актуальні проблеми та напрями діяльності (Загребельна Н.М.)
2. Соціальна адаптованість вихованців закладу
3. Про основні нормативно-правові документи щодо організації виховного процесу у 2016-2017 навчальному році
4. Про планування роботи ШМО на 2016-2017 навчальний рік
5. Про врахування календаря знаменних та пам`ятних дат при плануванні виховної роботи з класом.
6. Про організацію класного самоврядування. Рекомендації педагога-організатора (Дромашко Л.І.).
Слухали:
1. Загребельну Н.М., голову  шкільного ,  методоб'єднання,  яка проаналізувала  роботу класних керівників за минулий навчальний рік. Діяльність ШМО було зорієнтовано на реалізацію проблемного питання «Формування та розвиток особистості, здатної до самореалізації та самовиховання». Система методичної роботи з класними керівниками  вкладала традиційні і нетрадиційні, колективні та індивідуальні форми її організації, які взаємодіяли і  доповнювала одна одну .  Серед них – «круглі столи», консультації, творчі звіти, заняття,  тренінги.  Використовувалися заслуховування та обговорення доповідей з питань теоретичної підготовки, з актуальних проблем навчання і виховання, практичні заняття з педагогами.
 Протягом 2015 – 2016 н /р. було проведено 5 засідань методичного обєднання щодо планування, структури та змісту виховної роботи в класах, опрацьовані основні нормативні документи та методичні матеріали з виховної роботи.  Засідання методообєднання було  присвячене  темам «Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави», «Ціннісне ставлення до свого суспільного «Я». З метою підвищення методичного рівня класних керівників проводилося взаємовідвідування класними керівниками виховних заходів.
2. Устюжаніна О.В. ознайомила  присутніх з основними документами, що відносяться до навчально  – виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладах.
3. Мельниченко О.Д. з інформацією про основні нормативно – правові документи щодо організації виховного процесу в навчальних закладах.
4.  Загребельну Н.М. яка ознайомила з планом роботи методобєднання на 2016 – 2017 н/р.
5.   Дромашко Л.І.. проінформувала про організацію дитячого самоврядування в школі, про заходи , що будуть проходити в школі протягом навчального року.
                             Голова ШМО класних керівників:
                                             Загребельна Н.М.

Протокол №2

Засідання шмо класних керівників Добровеличківської спеціалізованої  загальноосвітньої  школи-інтернату  від 7.12.2016р.
Порядок денний.
Тема: Правове виховання учнів у сучасній школі
1. Правовий аспект у вихованні учнів. Права і закони для всіх однакові (Доповідь Устюжаніна О.В.).
2. Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків шкільного віку на основі гуманізації сучасної школи. (Мельниченко О.Д.).
3. Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учня (Галіченко Т.В.).
4. «Скринька невирішених питань» - «Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?» (Диспут Загребельна Н.М.).
5. Виховний захід у 9 класі (Виштикайло І.В.).
Слухали:
1.    Загребельну Н.М. , яка надала методичні  поради щодо правового виховання учнів у сучасній школі. Вони полягають в умінні залучати учнів класу до різних видів діяльності , від теорії через практику до конкретних результатів. Важлива роль відводиться оформленню методичного порадника «Правове виховання-  діяльність: теорія --- практика --- результат». Такий вид діяльності полягає у спостереженні за діяльністю учнів, діагностиці рівня вихованості особистості та складання програм її випереджального розвитку; інтерес до вихованця, його внутрішнього світу , знання  прав та обов’язків  учнів.
2.      Устюжаніну О.В з доповіддю «Правовий аспект у вихованні учнів . Права і закони для всіх однакові». ( Доповідь додається) 
3.        Мельниченко О.Д.  про організацію системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків шкільного віку на основі гуманізації сучасної школи.    
4.      Галіченко Т.В. про вчителя і проблеми дисципліни , або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учня. Поділилась досвідом роботи в даному напрямку.
5.      Коваленко Н.М. яка  проаналізувала відвіданий виховний захід у 9 класі ( класний керівник Виштикайло І.В.)
Постановили:
1. Провести діагностику ставлення сучасних підлітків до знання прав та обов’язків для учнів.
2. Приймати активну участь у самоосвітній діяльності педагогів, опрацювати літературу « Правове виховання в сучасній школі».
3. Підготувати відповідний список літератури.
4. Практикувати більше проводити роз’яснювальної роботи серед учнів по даному питанню,  проводити цікаві зустрічі з працівниками правоохоронних органів.
  
Голова ШМО                                                             Загребельна Н.М.

Протокол № 3

засідання шкільного методобєднання  класних керівників  Добровеличківської спеціалізованої  загальноосвітньої  школи – інтернату І – ІІІ ст. від 24.03.2017 р.

Тема: Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання способів розв’язання конфліктів
1. Система роботи класних керівників по формуванню в учнів культури поведінки та спілкуванню (Доповідь Чорноусько Н.М.).
2. Практикум «Дружити потрібно вміти» (Коваленко Н.М.).
3. Вивчення культури поведінки учнів в класі (Трощинська О.П.).
4. Виховний захід у 7 класі (Устюжаніна О.В.)
5. Ознайомлення з новинками фахової літератури (Самольчук І.В.).

Слухали:
1.      Доповідь Чорноусько Н.М..  про  систему роботи класних керівників по формуванню в учнів культури поведінки та спілкуванню.
2.     Трощинську О.П., яка надала методичні поради  про методи і засоби   по формуванню в учнів культури поведінки в школі та за її межами.  Багато педагогів сучасності у своїх роботи приділяли велику увагу цій проблемі ( Макаренко А.С., Амонашвілі Ш.А.,  Лихачов Д.С.),  в літературі розглядається  різноманіття  методів і засобів на реалізацію  даного завдання . Найпростішими з словесних методів є роз’яснення і розповідь.  Наступним за складністю є диспут . Найскладнішим  методом є бесіда, заснована на фактах , обмін думками з приходом до вирішення певної проблеми.
3.     Коваленко Н.М. , з практикумом «Дружити потрібно вміти».  Вона поділилася своїми педагогічними ідеями щодо згуртування дитячого колективу.
4.     Устюжаніну О.В., яка розповіла про  формування гуманних взаємин на засадах традиційних християнських цінностей.  Запропонувала цікаву методику проведення годин спілкування з підлітками  Поділилася напрацюваннями   з даного питання .
5.      Самольчук  І.В. яка ознайомила присутніх з новинками  методичної літератури.
Постановили
1.      Відвідати відкриті класні  години з метою вивчення  методів формуванню  правил хорошого тону у дитячому колективі.
2.     Провести діагностику « Рівень вихованості  вихованців» ( квітень).
3.      Опрацювати тематичну літературу.
4.      Підготувати портфоліо педагогів, звітів класних керівників про роботу з класом.
5.      Прийняти активну участь у шкільному фестивалі  творчих проектів  « Все починається з малого».
6.      Висвітлювати класні події на блозі  ШМО, сайті школи.
7.     Брати участь в шкільних  ціннісно – орієнтованих тижнях.


     Голова ШМО:                                                               Загребельна Н.М.

Шляхи підвищення фахового рівня педагогічних працівників

1.       
Вивчення і впровадження у практичну роботу ефективних педагогічних технологій
Упродовж року

2.       
Ознайомлення з новою психолого-педагогічною, методичною, довідковою літературою
Упродовж року

3.       
Опрацювання матеріалів періодичних фахових видань
Упродовж року

4.       
Впровадження ефективних форм навчально-виховної роботи
Згідно з графіком

5.       
Опрацювання технології веб-квесту.
До лютого 2015р

6.       
Опрацювання матеріалів обласних інтернет-конференцій, інтернет-заходів
Упродовж року

7.       
Участь в Інтернет-заходах (вебінарах, інтернет-конференціях, інтернет-естафетах та ін.)
Упродовж року

8.       
Залучення педагогів до друку творчих напрацювань у фахових виданнях, на освітніх сайтах
Упродовж року

9.       
Висвітлення досвіду роботи на власних блогах
Упродовж року

10.   
Висвітлення шкільних подій на шпальтах районної газети «Сільське життя» та обласної «Освітянське слово»
Протягом року

11.   
Участь в обласному огляді-конкурсі «Педагогічна блогосфера» (номінація «Шкільне методичне об’єднання»)
Квітень 2016 р.

12.   
Участь у роботі шкільних методичних формувань
Протягом року

13.   
Участь у роботі РМО педагогів-виховників
Згідно з графіком

14.   
Участь у роботі обласних методичних заходів
Згідно з графіком

15.   
Участь у перевірці знань з ІКТ
Січень 2016 р

16.   
Участь у щомісячних консультаціях з  основ комп’ютерної грамотності
Щомісяця


17.   
Участь у роботі шкільної творчої групи «ІТ-Вдосконалення»
За розкладом

18.   
Участь у конкурсах фахової майстерності
Протягом року

19.   
Проведення відкритих класних годин, тематичних заходів
Протягом року

20.   
Взаємовідвідування занять





 ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ
ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

І засідання

Дата проведення: 02 вересня 2015 року
Тема: Організаційно-методичне забезпечення діяльності класних керівників у 2015-2016 навчальному році.

Форма проведення: методична нарада
№ зп
Зміст питання
Форма роботи
Відповідальний
1.                 
Про роботу ШМО класних  керівників у 2014-2015 н.р. та визначення змісту роботи на 2015-2016 н.р.: актуальні проблеми та напрями діяльності.
Звіт, обговорення
Загребельна Н.М., голова ШМО
2.                 
Соціальна адаптованість вихованців закладу
Ознайомлення з підсумками діагностики
Калашник О.А., ЗДНМР
3.                 
Про основні нормативно-правові документи щодо організації виховного процесу у 2015-2016  н.р.:
-                     наказ МОН України від 16.06.2015 №641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах»;
-                     лист МОН України від 24.06.2015 №1/9-302 «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнської ідеології в системі освіти».
Вивчення документів
Калашник О.А., ЗДНМР
4.                 
Про планування роботи ШМО класних керівників  на 2015-2016 н.р.
Обговорення, затвердження
Загребельна Н.М.
5.                 
Про врахування календаря знаменних та пам’ятних дат при плануванні виховної роботи з класом
Інформація
Калашник О.А.
6.                 
Про організацію класного учнівського самоврядування
Рекомендації педагога-організатора
Дромашко Л.І., педагог-організатор
7.                 
Банк методик вивчення дитячого колективу
Поради психолога
Коваль К.К., практичний психолог
8.                 
Новинки методичної літератури
Експрес-інформування
Діхтяренко О.В., бібліотекар
9.                 
Розподіл доручень між членами ШМО

Загребельна Н.М.

Робота між засіданнями
1.    Опрацювання матеріалів обласної Інтернет-конференції «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів – важлива складова формування ціннісних орієнтацій особистості та розвитку виховної системи закладу».
2.    Створення структурно-інформаційного буклету «Концепція національно-патріотичного виховання» (Коваленко Н.М.)
3.    Відвідування відкритих класних годин (мета відвідування:  спостереження за методами формування ціннісного ставлення до суспільства та держави).
4.    Участь у засіданні педагогічної ради з теми «Створення умов для формування в учнів власної світоглядної позиції»
5.     Проведення анкетування щодо готовності класного керівника до організації пошуково-дослідницької діяльності вихованців.
6.    Планування виховної роботи (до 15 вересня 2014 року)
7.    Підготовка до представлення проектів класних колективів (до 20.10)
8.    Самоосвітня діяльність педагогів (участь у нарадах, опрацювання літератури з теми «Пошуково-дослідницька діяльність як складова формування ціннісних ставлень особистості»», участь у вебінарах та ін.)
9.    Підготовка списку тематичної літератури.
10.                       Участь у шкільних ціннісно-орієнтованих тижнях.


ІІ засідання

Дата проведення: 29 жовтня  2015 року

Тема:  Пошуково-дослідницька діяльність як складова формування ціннісних ставлень особистості

Форма проведення: семінар

№ зп
Зміст питання
Форма роботи
Відповідальний
1.                 
Пошуково-дослідницька діяльність: від теорії через практику до конкретних результатів
Методичний порадник
Калашник О.А., ЗДНМР
2.                 
Вивчення історії рідного краю у світлі Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді
Виступ
Дромашко Л.І., педагог-організатор
3.                 
Технологія організації квесту громадянсько-патріотичного спрямування
Методичний путівник
Виштикайло І.В.
4.                 
Відкрита класна година як засіб професійного зростання педагога-виховника
Самоаналіз, обговорення
Члени ШМО
5.                 
З досвіду планування виховної роботи з класом
Виставка-огляд планів виховної роботи з класом
Загребельна Н.М., члени ШМО
6.                 
Новинки методичної літератури
Експрес-інформування
Діхтяренко О.В., бібліотекар

Робота між засіданнями
1.     Відвідування відкритих класних годин (мета відвідування: спостереження за методами формування ціннісних ставлень особистості).
2.     Участь у психолого-педагогічному консиліумі «Адаптація 5 класу до навчання в основній школі» (жовтень-листопад 2015 р.)
3.     Вивчення стану адаптації 10 класу до навчання у школі (листопад-грудень 2015 року)
4.     Проведення діагностики ставлення сучасних підлітків до гуманізму.
5.     Самоосвітня діяльність педагогів (участь у нарадах, шкільних методичних заходах, опрацювання літератури з теми «Зміст гуманних взаємин. Шляхи та методи формування» та ін.)
6.     Оформлення методичного порадника «Пошуково-дослідницька діяльність: теорія → практика → результат» (Калашник О.А.)
7.     Самоосвітня діяльність педагогів (участь у нарадах, опрацювання літератури з теми «Формування гуманних взаємин», участь у вебінарах та ін.)
8.       Підготовка списку тематичної літератури.
9.       Участь у шкільних ціннісно-орієнтованих тижнях, тематичних заходах.

ІІІ засідання

Дата проведення: 25 березня 2016 року

Тема:  Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування. Ціннісне ставлення до людей.

Форма проведення: круглий стіл  

№ зп
Зміст питання
Форма роботи
Відповідальний
1.                 
Зміст гуманних взаємин. Умови формування гуманних взаємин підлітків.
Доповідь
Галіченко Т.В.
2.                 
Шляхи та методи формування гуманних взаємин.
Методичний порадник
Трощинська О.П.
3.                 
Робота з батьками по вихованню гуманних взаємин
Виступ
Чорноусько Н.М.
4.                 
Формування гуманних взаємин на засадах традиційних християнських цінностей
Виступ
Устюжаніна О.В.
5.                 
Ставлення сучасних підлітків до гуманізму
Ознайомлення з результатами діагностики
Коваленко Н.М.
6.                 
Ознайомлення з результатами моніторингових досліджень, проведених практичним психологом та соціальним педагогом
Інформація
Коваль К.К., практичний психолог
7.                 
Відкрита класна година як засіб професійного зростання педагога-виховника
Самоаналіз, обговорення
Члени ШМО
8.                 
Новинки методичної літератури
Експрес-інформування
Діхтяренко О.В., бібліотекар

Робота між засіданнями
1. Відвідування відкритих класних годин (мета відвідування: вивчення методів формування гуманних взаємин у дитячому колективі)
2. Проведення діагностики «Рівень вихованості вихованців» (члени ШМО, квітень 2016 р.)
3.    Опрацювання тематичної літератури.
4.  Підготовка портфоліо педагогів, звітів класних керівників про роботу з класом.
5.    Участь у шкільному фестивалі творчих проектів «Все починається з малого».
6.     Висвітлення класних подій на блозі ШМО, власному блозі, сайті школи.
7. Участь в обласному огляді-конкурсі «Педагогічна блогосфера» (номінація «Шкільне методичне об’єднання».
8.  Участь у шкільних ціннісно-орієнтованих тижнях.
ІV засідання

Дата проведення: 19 травня  2016 року
Тема:  Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя

№ зп
Зміст питання
Форма роботи
Відповідальний
1.                 
Самоаналіз діяльності класних керівників за навчальний рік
Звіти класних керівників
Члени ШМО
2.                 
Моніторинг рівня вихованості
Представлення результатів
Загребельна Н.М., члени ШМО
3.                 
Аналізуємо та плануємо разом
Анкетування класних керівників
Загребельна Н.М., Калашник О.А.
Проектування плану роботи ШМО на 2016-2017 н.р.

Робота після засідання
1.   Оформлення портфоліо педагогів (члени ШМО).
2. Підготовка звіту про роботу шкільного методичного об’єднання класних керівників  для представлення на засіданні педагогічної ради (голова ШМО, червень 2016 р.)
3.   Участь у шкільних ціннісно-орієнтованих тижнях, тематичних заходах

Вивчення кращого педагогічного досвіду

№зп
ПІБ учителя школи
Тема досвіду
Форма викладення
Прим.
1
Трощинська Ольга Петрівна
 Створення умов для самовизначення особистості
Творчий звіт на педагогічній раді
атестація

Заходи щодо вивчення стану навчально-виховної роботи

№зп
Заходи
Термін
Відповідальний
Де буде заслухано
Прим
Вивчення
1.                 
Планування виховної роботи
вересень, грудень
ЗДВР
нарада

2.                 
Ефективність роботи класних керівників  і вихователів
Січень, травень
ЗДВР
наказ

3.                 
Результати адаптації учнів 1 класу до навчання у школі
Жовтень-листопад
ЗДНМР
Методична рада

4.                 
Стан правовиховної роботи з вихованцями в учнівських колективах
Січень, травень
ЗДВР
Нарада
Наказ

5.                 
Адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі
Листопад
ЗДНМР
Методична рада

6.                 
Стан навчально-виховної роботи у 10 класі
Грудень
ЗДНМР
Наказ

7.                 
Класно-узагальнюючий контроль 11 класу
Лютий
ЗДНВР
Наказ

8.                 
Виконання планів виховної роботи
Протягом року
ЗДВР
Нарада

9.                 
Відвідування учнями навчальних занять
Протягом року
ЗДНВР
Нарада

10.            
Стан чергування по школі
Листопад
Квітень
ЗДВР
Наказ

11.            
Проведення Тижнів БЖД
Протягом року
ЗДВР
Накази

12.            
Стан збереження шкільних підручників
Грудень
Травень
Бібліотекар
Нарада

13.            
Стан ведення учнівських щоденників
Протягом року
ЗДНВР
Нарада

Моніторингові дослідження за участю класних керівників
1.      
Дослідження рівня вихованості
Вересень-жовтень
Травень
Практичний психолог
Класні керівники
ШМО

2.      
Соціометричні
дослідження класних
колективів та визначення рівня ціннісно-орієнтувальної єдності класу.
жовтень-грудень
Практичний психолог
ШМО

3.      
Діагностика готовності учнів до профільного навчання (9, 10 кл.)
Діагностика професійного самовизначення учнів (9-11кл.)
Березень-квітень
Практичний психолог
ШМО

4.      
Діагностика раннього виявлення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії).
Листопад
Соціальний педагог
ШМО

5.      
Соціально-педагогічне дослідження щодо виявлення рівня знань учнів про свої права
Грудень
Соціальний педагог
ШМО

6.      
Визначення рівня уявлень про сімейне життя.
Травень
Соціальний педагог
ШМО

7.      
Ставлення сучасних підлітків до гуманізму
березень
Класні керівники
ШМО

8.      
Готовність класного керівника до організації пошуково-дослідницької діяльності вихованців
Жовтень
ЗДНМР
ШМО



Заходи щодо зміцнення навчально-матеріальної бази
протягом 2015-2016 н.р.
№зп
Заходи
Виконавець
Терміни
Прим.
1.      
Створення та наповнення тематичних папок  для проведення класних годин відповідно до ціннісних орієнтирів
Члени ШМО
Протягом року

2.      
Оформлення (поновлення) стендів: «Екран успішності», «Класний куток»
Члени ШМО
 До 01.10.15

3.      
Створення та систематизація електронних презентацій для  проведення вихованих заходів
Члени ШМО
Протягом року

4.      
Виготовлення тематичних пам’яток
Члени ШМО
Протягом року

5.      
Створення умов для реалізації творчих проектів
Члени ШМО
Протягом року

6.      
Підписка фахових періодичних видань
Члени ШМО
Листопад, травень

7.      
Створення комфортних умов для вихованців в класних кімнатах
Члени ШМО
Протягом року

Немає коментарів:

Дописати коментар